Studio Total ”bränner” 100 000 – igen
Att Resumé uppdaterar sajten en lördag om detta måste ju tolkas som att upptåget fått genomslag, vilket jag förutspådde igår. Som kommentar till just den här artikeln, så kan man ju se det som lite märkligt att en allmäntäckande medietidning tycker att det är så bråttom att rapportera om en fest, men inte om den pågående revolutionen i Egypten och sociala mediers roll där. Men det är förstås en helt annan diskussion.
Hur var festen då? Ja, det vet jag faktiskt inte. Anlände för sent för att komma in på den ”riktiga” grejen, alltså pengautdelningen i kulverten. Hängde istället på Scandic Malmen, drack lite bjudöl med några vänner och hade det trevligt ändå. Efterfesten på Skeppsholmen orkade vi dock inte pallra oss iväg till. Det mesta av mystiken kring Studio Total lever alltså kvar för min del, och det kan man ju trots allt se som något positivt.
Old Spice Man Gets Ready to Ride Again
Jag brukar använda Old Spice-filmerna som lite extra träningsmotivation, vilket ju på sätt och vis borde innebära att de har funkat på mig. Har i och för sig inte köpt någon Old Spice än, men enligt min syster så finns den på Ö&B. Kanske dags att prova? Tipstack till @brandoholic.
New Twitter Feature Shows Shared Connections Between Users
Ny funktion sen ett tag tillbaka. Spontant känns det som en ganska onödig feature, men den kanske växer med tiden.
Why You Should Start Preparing Your Business for the Coming Mobile Marketing Revolution
Några intressanta punkter!
axplock med twitter och mental notes 2011-01-26
Håller helt med Per Axbom på punkten om Lindex-nyheten. Hur svårt är det att länka till Jennies blogg liksom? Speciellt SvD, som ofta (i och för sig välbefogat) har varit på Tv4 gällande cred-frågan, visar ju härmed att det kan ha förekommit viss stenkastning i glashus.