Hoppa till innehåll
MW Communication

MW Communication

Om framtidens kommunikation

Meny
  • Hem
  • Om Markus
  • Kontakt
Meny

MW-Tips: 2010-07-15

Publicerat 15 juli, 2010 av Markus Welin

Behold!!! My flowers (and card) from @oldspice guy (pictures)
Det började med den prisbelönta reklamfilmen, och fortsatte med ett stort antal uppföljare, där mannen från reklamen kommenterade feedback från fans i olika sociala medier. Senaste upptåget är en korrespondens med skådisen Alyssa Milano, som även inkluderade blommor och ett romantiskt (?) kort.

http://www.facebook.com/Starbucks
Igår statusuppdaterades ”Hey 10 million people, we LIKE you too!!!” Därmed blev Starbucks första företag att passera 10-miljonersgränsen.

No one is subscribing to The Times paywall – it is “an empty world”
Någon som är förvånad?

Google Begins Phasing Out YouTube Accounts
Inga konstigheter egentligen. Måste vara besvärligt med dubbla system.

The Republic of Facebook
Facebooks ekonomi, presenterad på ett roligt och lite annorlunda sätt. Tipstack till Fredrik Johansson.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Senaste inläggen

  • Kommunikativt ledarskap – vägen till starka team
  • Så tar du emot feedback
  • Varumärkesdifferentiering är viktigare än någonsin
  • Blir Ai räddningen för den ofrivillige generalisten?
  • 4 skäl att jobba med content marketing

Bra att veta

Åsikterna som jag ger uttryck för på den här webbplatsen är enbart mina egna, och bör därmed inte associeras med mina uppdragsgivare.
©2025 MW Communication | Byggt med WordPress och Responsive Blogily tema av Superb

Vi använder cookies för att mäta trafiken och ge användarna bästa möjliga upplevelse av webbplatsen. Du kan läsa mer om vilka cookies vi använder och stänga av dem i .

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.