Operatörernas förlorade heder
Håller såklart med Jocke Jardenberg här. Fulspel från operatörernas sida är var det är. Avslutningen, angående Telias användaravtal, är ju rätt så talande. ”Och till sist: det är viktigt att det är tydligt, säger man. Det är väl därför man lägger informationen i fotnot 17. Ridå.”
Kundens beslutsresa. Ny modell.
Riktigt nyttig läsning för alla som jobbar med marknadsföring på webben, signerat Judith Wolst. Med hjälp av ”The Consumer Decision Journey” illustrerar hon tydligt hur webben förändrat konsumentens beslutsprocess.
Gör dig själv en tjänst och ifrågasätt Facebook
Efter Elisabet Höglund var ju Staffan Heimerson nästa man ut att dissa Facebook, vilket ledde till att ett massuppbåd av bloggare gav sig ut efter honom. Eftersom Heimerson därmed borde räknas som nere för räkning, så tänkte jag istället för att sparka på någon som redan ligger tipsa om ovanstående inlägg. I det kommer Helen Alfvegren med lite mer träffsäker Facebook-kritik.
Rejält kassaklirr för Facebook
Mer Facebook. Undrar om den här låten dunkas på Sverigekontoret just nu?
Studio Total fest
Fick en inbjudan via mailen, och detta verkar ju onekligen lovande. Någon som vet mer? Någon mer som ska gå? Frågorna hopar sig, mystiken tätnar.
Tack för länkkärlek!
Tack själv för ett bra inlägg!