Hoppa till innehåll
MW Communication

MW Communication

Om framtidens kommunikation

Meny
  • Hem
  • Om Markus
  • Kontakt
Meny

MW-Tips: 2011-01-18

Publicerat 18 januari, 201118 januari, 2011 av Markus Welin

Operatörernas förlorade heder
Håller såklart med Jocke Jardenberg här. Fulspel från operatörernas sida är var det är. Avslutningen, angående Telias användaravtal, är ju rätt så talande. ”Och till sist: det är viktigt att det är tydligt, säger man. Det är väl därför man lägger informationen i fotnot 17. Ridå.”

Kundens beslutsresa. Ny modell.
Riktigt nyttig läsning för alla som jobbar med marknadsföring på webben, signerat Judith Wolst. Med hjälp av ”The Consumer Decision Journey” illustrerar hon tydligt hur webben förändrat konsumentens beslutsprocess.

Gör dig själv en tjänst och ifrågasätt Facebook
Efter Elisabet Höglund var ju Staffan Heimerson nästa man ut att dissa Facebook, vilket ledde till att ett massuppbåd av bloggare gav sig ut efter honom. Eftersom Heimerson därmed borde räknas som nere för räkning, så tänkte jag istället för att sparka på någon som redan ligger tipsa om ovanstående inlägg. I det kommer Helen Alfvegren med lite mer träffsäker Facebook-kritik.

Rejält kassaklirr för Facebook
Mer Facebook. Undrar om den här låten dunkas på Sverigekontoret just nu?

Studio Total fest
Fick en inbjudan via mailen, och detta verkar ju onekligen lovande. Någon som vet mer? Någon mer som ska gå? Frågorna hopar sig, mystiken tätnar.

3 svar på “MW-Tips: 2011-01-18”

  1. Anonym skriver:
    20 januari, 2011 kl. 08:44

    Tack för länkkärlek!

  2. Markus Welin skriver:
    20 januari, 2011 kl. 22:44

    Tack själv för ett bra inlägg!

  3. Pingback: Studio Total, dessa proffs på att skapa snackisar | Creativedirector.se - I huvudet på en Creative Director

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Senaste inläggen

  • Kommunikativt ledarskap – vägen till starka team
  • Så tar du emot feedback
  • Varumärkesdifferentiering är viktigare än någonsin
  • Blir Ai räddningen för den ofrivillige generalisten?
  • 4 skäl att jobba med content marketing

Bra att veta

Åsikterna som jag ger uttryck för på den här webbplatsen är enbart mina egna, och bör därmed inte associeras med mina uppdragsgivare.
©2025 MW Communication | Byggt med WordPress och Responsive Blogily tema av Superb

Vi använder cookies för att mäta trafiken och ge användarna bästa möjliga upplevelse av webbplatsen. Du kan läsa mer om vilka cookies vi använder och stänga av dem i .

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.