Hoppa till innehåll
MW Communication

MW Communication

Om framtidens kommunikation

Meny
  • Hem
  • Om Markus
  • Kontakt
Meny

Tid till salu

Publicerat 30 mars, 2011 av Markus Welin

I en kampanj går SAS till attack mot uttrycket ”tid är pengar”. SAS menar istället att tid inte går att värdesätta, vilket de försöker bevisa genom att erbjuda resenärer på Arlanda betalning mot att de stannar en timme extra. Hur går det? Kolla själva. Själv gillar jag konceptet, och budskapet det förmedlar. Tipstack till Doktor Spinn!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Senaste inläggen

  • 4 skäl att jobba med content marketing
  • 3 viktiga faktorer för att skala en affärsmodell
  • Vad kännetecknar ett starkt varumärke?
  • 5 sätt att sticka ut med content marketing
  • 5 innehållsidéer för content marketing

Bra att veta

Åsikterna som jag ger uttryck för på den här webbplatsen är enbart mina egna, och bör därmed inte associeras med mina uppdragsgivare.
©2023 MW Communication | Byggt med WordPress och Responsive Blogily tema av Superb