Hoppa till innehåll
MW Communication

MW Communication

Om framtidens kommunikation

Meny
  • Hem
  • Om Markus
  • Kontakt
Meny

MW-Tips: 2011-06-08

Publicerat 8 juni, 20118 juni, 2011 av Markus Welin

Why You Should Change The Way You Think About Your Blogging
Jag har mycket sällan några negativa synpunkter på Jerrys bloggande, och så icke den här gången heller. Fantastiskt välformulerat och klokt resonerande inlägg. Blir dessutom riktigt intresserad av att få ta del av hans fiktiva skrivande. Så ge inte upp de tankarna Jerry!

Facebook börjar leverera allt tyngre trafik till traditionella medier
Intressanta siffror, onekligen!

Hur många Facebook-sidor står vi ut med?
Annika Lidne ger en välbehövlig tankeställare till många marknadsförare. För visst är detta en ytterst relevant och aktuell problematisering. Om någon skulle tycka att det låter lite att den genomsnittlige användaren bara följer fyra sidor i månaden, så kan jag erbjuda en snabbfix för att sätta det hela i en sammanhang. Ställ dig själv frågan vilka sidor du följer aktivt. Om du jobbar med sociala medier – dela svaret med tio.

8 misstag att undvika på din Facebook-sida
Mer Facebook. Fredrik Wass och Rebecca Crusoe listar några saker att undvika. Gillar citatet: ”Varför ska SJ sitta och prata heltid med ett gäng elitpersoner som är uppkopplade på Twitter?”

@blygsamt_skyt
Alltså, det här kontot kan ju helt ensamt motivera en Twitter-närvaro. Grymt kul idé! Jag har ju själv kört en del blygsamt skryt om USA-studier och Shaq-spotting i de senaste blogginläggen, så ska bli riktigt kul att se vad som kommer att erbjudas på Twitter.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Senaste inläggen

  • Vad kännetecknar ett starkt varumärke?
  • 5 sätt att sticka ut med content marketing
  • 5 innehållsidéer för content marketing
  • Så lyckas du med korta möten
  • Ett A- och ett B-lag inom Big Tech

Bra att veta

Åsikterna som jag ger uttryck för på den här webbplatsen är enbart mina egna, och bör därmed inte associeras med mina uppdragsgivare.
©2023 MW Communication | Byggt med WordPress och Responsive Blogily tema av Superb