Hoppa till innehåll
MW Communication

MW Communication

Om framtidens kommunikation

Meny
  • Hem
  • Om Markus
  • Kontakt
Meny

MW-Tips: 2011-09-23

Publicerat 23 september, 2011 av Markus Welin

Carlsberg stunts with bikers in cinema
Dagens bästa, helt klart. Carlsberg håller på att positionera sig utifrån sin nya slogan ”That Calls for a Carlsberg”, och detta passar ju in helt fantastiskt bra. Även om jag egentligen fortfarande tycker den gamla ”Probably the Best Beer in the World” är bättre.

Sharing it all
The Economist om Facebooks senaste uppdateringar.

Watch Out For Lightsabers In Tokyo’s Subway Cars
Ännu en kul kampanj, om än inte riktigt lika bra som Carlsbergs. Men hur kan man inte gilla lasersvärd liksom?

Wordfeud-skaparen tjänar 75.000 – om dagen
Det går bra nu.

Infographic: Who Are Facebook’s Biggest Haters?
Att de flesta till en början är skeptiska till Facebooks förändringar är inget nytt. Men lite kul att få se lite siffror utspridda på olika demografiska variabler. Enligt denna undersökning gillar exempelvis noll procent inom militären förändringar. Lite roligt!

1 reaktion på “MW-Tips: 2011-09-23”

  1. Pingback: Carlsberg positionerar om sig

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Senaste inläggen

  • Vad kännetecknar ett starkt varumärke?
  • 5 sätt att sticka ut med content marketing
  • 5 innehållsidéer för content marketing
  • Så lyckas du med korta möten
  • Ett A- och ett B-lag inom Big Tech

Bra att veta

Åsikterna som jag ger uttryck för på den här webbplatsen är enbart mina egna, och bör därmed inte associeras med mina uppdragsgivare.
©2023 MW Communication | Byggt med WordPress och Responsive Blogily tema av Superb