Hoppa till innehåll
MW Communication

MW Communication

Om framtidens kommunikation

Meny
  • Hem
  • Om Markus
  • Kontakt
Meny

MW-Tips: 2011-10-27

Publicerat 27 oktober, 2011 av Markus Welin

Pr-succé för Familjeliv.se
Detta måste ju klassas som ett helt otroligt och osannolikt bra genomslag. Hur ofta får man en kommentar från statsministern liksom? Gällande en undersökning om hemmafruar dessutom. Hatten av för Agency!

Därför väntar Metro med nätet
Det verkar som att man aldrig kan säga detta för många gånger – det funkar inte att flytta en affärsmodell för papper rakt av till nätet. Newsflash för Metro: när andra tidningssajter börjar ta betalt så kommer det inte handla om den typen av nyheter som ni levererar. Dessa kommer att vara fortsatt gratis, och ni kommer stå där med byxorna nere.

8-foot-tall Lego Man washes up on Florida beach, held in custody
Ok, vem gjorde PR-stuntet? Och för vad? Vi vill veta.

”Största investeringen sedan järnverket”
Nu är det helt klart att Facebook bygger serverhallar i Luleå. Sveriges Radio rapporterar.

Military Dad Reads Virtual Bedtime Story To 2-Year-Old Daughter (video)
Naaaaaaw!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Senaste inläggen

  • 4 skäl att jobba med content marketing
  • 3 viktiga faktorer för att skala en affärsmodell
  • Vad kännetecknar ett starkt varumärke?
  • 5 sätt att sticka ut med content marketing
  • 5 innehållsidéer för content marketing

Bra att veta

Åsikterna som jag ger uttryck för på den här webbplatsen är enbart mina egna, och bör därmed inte associeras med mina uppdragsgivare.
©2023 MW Communication | Byggt med WordPress och Responsive Blogily tema av Superb

Vi använder cookies för att mäta trafiken och ge användarna bästa möjliga upplevelse av webbplatsen. Du kan läsa mer om vilka cookies vi använder och stänga av dem i .

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.