Hoppa till innehåll
MW Communication

MW Communication

Om framtidens kommunikation

Meny
  • Hem
  • Om Markus
  • Kontakt
Meny

TNT tillbaka med ny ”dramaknapp”

Publicerat 24 januari, 2013 av Markus Welin

Kommer ni ihåg ”A dramatic surprise on quiet square”? Reklamfilmen för TNT av den belgiska byrån Duval Guillaume har fått över 40 miljoner visningar och är en av de mest delade reklamerna någonsin. Nu är uppföljaren här – med bland annat kravallpolis, Elvis och nakna män. Återstår dock att se om den blir en lika stor succé som föregångaren.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Senaste inläggen

  • Vad kännetecknar ett starkt varumärke?
  • 5 sätt att sticka ut med content marketing
  • 5 innehållsidéer för content marketing
  • Så lyckas du med korta möten
  • Ett A- och ett B-lag inom Big Tech

Bra att veta

Åsikterna som jag ger uttryck för på den här webbplatsen är enbart mina egna, och bör därmed inte associeras med mina uppdragsgivare.
©2023 MW Communication | Byggt med WordPress och Responsive Blogily tema av Superb